محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در اراک 

پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان، محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در شهرستان اراک را اعلام کرد. 

سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:به منظور برگزاری هرچه پر شکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس و خدمت رسانی و تسهیل دسترسی و حضور شهروندان روزه دار و انقلابی، محدودیت‌هایی ترافیکی در کلیه شهر‌های استان در مسیر‌های راهپیمایی اجرایی می‌شود. 

سرهنگ حسینی افزود: محدودیت‌های اعمال شده در شهر اراک از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه اجرا و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت و در ساعات محدودیت ترافیکی، رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری در مسیر‌های اعلامی ممنوع است. 

او به مالکان خودرو‌هایی که محل سکونت آن‌ها در مجاورت مسیر‌های راهپیمایی است، توصیه کرد:برای تأمین امنیت مسیر راهپیمایی از پارک خودرو‌ها در مسیر راهپیمایی از ساعت ۶ صبح روز جمعه جلوگیری به عمل خواهد آمد و در صورت پارک خودرو، وسیله نقلیه به پارکینگ انتقال خواهد شد. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده به منظور تسهیل تردد شهروندان برای حضور در مسیر راهپیمایی بیان داشت: با هماهنگی شهرداری اراک، در میدان سرداران جنب پارک ملت نیز پارکینگی مناسب برای پارک خودرو‌ها در نظر گرفته شده است. 

سرهنگ حسینی محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در شهرستان اراک را به شرح زیر بر شمرد: 
-میدان هفت تیر به سمت میدان شهداء 
-تقاطع خیابان ۲۲ بهمن (مخابرات) به سمت میدان شهداء 
-تقاطع پل خیبر خیابان امام خمینی (ره) به سمت میدان شهداء 
-تقاطع خیایان شهید رجایی تا خیابان اسد آبادی به سمت تقاطع ۱۷ متری شهید رجائی 
-خیابان امام خمینی (ره)، میدان، ولی عصر (عج) به سمت تقاطع دکتر حسابی 
-خیابان شیخ فضل الله نوری، تقاطع امام خمینی (ره) سمت میدان سرداران 
 -میدان دروازه تهران به سمت میدان سرداران 
-خیابان آقا نور الدین از میدان البرز به سمت میدان یادوارده شهدای فراجا 
 -خیابان دانشگاه از تقاطع آیت اله غفاری و تقاطع خیابان سلمان فارسی به سمت دروازه تهران 

او در پایان با دعوت از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان مرکزی برای شرکت در مراسم با شکوه راهپیمایی روز قدس افزود: از شهروندان انتظار داریم که در این روز با شکوه، به منظور خلق حماسه‌ای دیگر، به مانند همیشه با مأموران پلیس راهور همکاری لازم را به عمل آورده و از آوردن خودروی شخصی خود به مسیر‌های اعلام شده پرهیز و از وسایل نقلیه عمومی برای شرکت در مراسم استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.